BSO KIDSPALEIS

 

VEELGESTELDE VRAGEN

Heeft u vragen over onze BSO? Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Wat zijn de openingstijden van de BSO?

    Onze BSO is geopend op de volgende tijdstippen:

    Monday7–9 am, 2–7 pm
    Tuesday7–9 am, 2–7 pm
    Wednesday7–9 am, 12:30–7 pm
    Thursday7–9 am, 2–7 pm
    Friday7–9 am, 2–7 pm
    SaturdayGesloten
    SundayGesloten
    Tijdens feestdagen, vakantiedagen, teamstudiedagen en schoonmaakdagen zijn wij gesloten. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u graag naar onze pagina over openingstijden.


  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Is er opvang mogelijk tijdens schoolvakanties en op studiedagen?

    Ja, wij bieden opvang aan tijdens zowel schoolvakanties als studiedagen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Kan ik een rondleiding krijgen voordat ik mijn kind inschrijf?

    Ja, u kunt via onze website een rondleiding aanvragen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Is er een wachtlijst voor de BSO en hoe werkt deze?

    Op sommige dagen kan er een wachtlijst zijn voor onze BSO. Nadat u uw kind heeft ingeschreven, laten wij u weten of er op de gewenste dagen een wachtlijst is. Zodra er een plek beschikbaar komt, nemen wij direct contact met u op. We houden u op de hoogte van de status van uw inschrijving.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Hoe kan ik contact opnemen met de BSO voor vragen of zorgen?

    U kunt altijd contact met ons opnemen door gebruik te maken van het contactformulier op onze website. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op (06) 36 01 21 14 of een e-mail sturen naar info@kidspaleis.nl

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Hoe wordt er omgegaan met medische noodsituaties?

    Bij onze BSO hebben we een duidelijk protocol voor medische noodsituaties. Onze medewerkers zijn getraind in EHBO en weten hoe ze snel en effectief moeten handelen bij letsel of plotselinge ziekte. We hebben altijd een goed gevulde EHBO-kit beschikbaar en houden medische gegevens van de kinderen bij, zoals allergieën en contactgegevens van ouders of verzorgers. Indien nodig zullen we direct contact opnemen met ouders en, afhankelijk van de situatie, medische professionals inschakelen. De veiligheid en het welzijn van de kinderen hebben te allen tijde onze hoogste prioriteit.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Wat zijn de kosten van de BSO en welke betaalmogelijkheden zijn er?

    De kosten van onze BSO variëren afhankelijk van het aantal dagen en het aantal kinderen dat bij ons verblijft, evenals de gekozen opvangsoorten. U kunt een indicatie van de maandkosten krijgen door gebruik te maken van onze rekentool op de website. Daarnaast accepteren wij betalingen via bankoverschrijving en bieden wij mogelijkheden voor automatische incasso. Voor meer gedetailleerde informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml
    Wat moet ik doen als mijn kind ziek is of niet kan komen?

    Als uw kind ziek is of om een andere reden niet kan komen, vragen wij u vriendelijk om ons zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte te stellen via ons nummer: 020 7371707. Op deze manier kunnen we onze planning aanpassen en eventueel passende maatregelen nemen.

                                                                                                                                                                      KVK: 66461375 | Telefoonnummer 020 737 1707 | Email: info@kidspaleis.nl |Osdorperban 138 1069ZR Amsterdam