BSO Kidspaleis

Klachtencomissie 

Het kan gebeuren dat er eens iets mis gaat in de communicatie tussen BSO Kids Paleis en ouder of een ouder is niet helemaal tevreden over de opvang van het kind om wat voor reden dan ook.
Een klacht ontstaat meestal wanneer communicatie moeizaam verloopt of zelfs helemaal stopt of iemand te laat, niet of onjuist geïnformeerd is. Het behoort tot de taak van de organisatie om in een dergelijke situatie de communicatie weer op gang te brengen. Uitgangspunten hierbij is dat de klacht serieus genomen wordt, dat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt en het liefst door degene die in eerste instantie bij de klacht betrokken is.

Indien u niet tevreden bent over de werkwijze van BSO Kinds Paleis dan kunt u zich richten tot leidinggevende van BSO Kids Paleis.

Komt u er niet uit met de pedagogisch medewerker of de leidinggevende, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij BSO Kids Paleis of mailen naar klachten@kidspaleis.nl. BSO Kids Paleis moet dan binnen zes weken reageren op uw klacht.

                                                                                                                                                                      KVK: 66461375 | Telefoonnummer 020 737 1707 | Email: info@kidspaleis.nl |Osdorperban 138 1069ZR Amsterdam